نام سریال: زوج یا فرد

سال انتشار: نوروز ۱۳۹۸

ژانر: کمدی، خانوادگی

تعداد قسمت ها: ۱۵

مدت زمان: هر قسمت حدود ۵۰ دقیقه

خلاصه داستان: این سریال در فضایی مفرح با موقعیت‌های کمدی داستان مدیر بازنشسته‌ایست که نمی‌خواهد میز خود را تحویل دهد. فضاسازی سریال طوری است که قصد دارد معضلات و چالش های این مسئله را در جامعه نشان دهد و جامعه دودسته‌ای که در این راستا فعالیت می‌کنند را در قالب طنز نشان دهد. مهران مهام هنرنمایی خودش را بار دیگر در این سریال نشان داده است و شاهد روایتی عالی هستیم که می‌تواند در شب‌های نوروز ۹۸ در کنار شما باشد. بازیگران سرشناس بسیاری در کنار تیم کارگردانی و تهیه کنندگی حضور دارند که می‌توان به حضور مرجانه گلچین، مهران غفوریان، یوسف تیموری، ناهید مسلمی، مهران رجبی و آتیه جاوید اشاره کرد.

 

این سریال طنز در ۱۵ قسمت آماده شده است که پخش آن از دوم فروردین شروع خواهد شد و هرشب مهمان خانه‌های شما می‌شود. محمدحسین لطیفی بارها توانسته است که روایتی جذاب را در قالب سریال‌های تلویزیون ارائه کند و مجموعه های سر دلبران و دودکش نمونه‌ای از این آثار می‌باشد. حال دوباره می‌توانید با سریال زوج یا فرد که البتدا با نام مر قانون شناخته می‌شد همراه شوید و با هنرنمایی دوباره مرجانه گلچین و مهران غفوریان همراه شوید.


دانلودها - دانلود رایگان بازی ها,سریال وفیلم سریال ,مهران ,قسمت ,نشان ,همراه شوید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان tasmehps سه سیب چت|سیب چت|گلشن چت|ساز چت Alexis9dyickxx Seite تور لحظه آخری - تور مالزی | فلات پارس دانلودها بهترین و جدیدترین مطالب پزشکی استقلالی شو